مسئولان برای تحقق شعار سال رهبری جهادی عمل کنند
کد خبر: 4130001
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

مسئولان برای تحقق شعار سال رهبری جهادی عمل کنند

نماینده ولی ­فقیه در مازندران گفت: مدیران استان در تمامی حوزه‌ها برای توسعه استان و تحقق شعار سال رهبری باید جهادی عمل کنند.

دیدار مدیران با نماینده ولی فقیه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران از جمله آب و فاضلاب، کتابخانه‌های عمومی، برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی، بازرسی و توزیع برق امروز، ششم فروردین با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی ­فقیه در مازندران، در این نشست ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان بر لزوم بهره‌گیری از فیوضات ماه نزول قرآن تأکید کرد و گفت: مدیران استان در تمامی حوزه‌ها برای توسعه استان و تحقق شعار سال رهبری باید جهادی عمل کنند.

وی افزود: همه چیز به آب بستگی دارد، آب هم محدود به نزولات آسمانی است، آب وقتی مشکل داشته باشد همه چیز با مشکل همراه بوده، اما خیلی از مشکلات فرصت‌های بسیاری را به دنبال دارد.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: شاید دورنمای امسال با کمبود بارش‌ها سخت است، از همین مقدار آب موجود باید بهترین استفاده را کنیم، در اصلاح رفتار روی مسئله اسراف باید تکیه کنیم، ۳۰ درصد اسراف توسط ما و ۳۰ درصد توسط شبکه‌های انتقال به هدر می‌رود، باید به‌دنبال استفاده بهینه از آنچه که داریم برویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر در سنوات گذشته زیرساخت‌ها را آماده می‌کردند مرکبات ما به کشورهای دیگر صادر می‌شد، اظهار کرد: محصولات اینجا به‌دلیل کم ارزشی در حال پوسیدن است آن طرف بازار هم وجود دارد، پس گذشتگان کوتاهی کردند، حال شما هم کوتاهی نکنید که آیندگان بگویند شما کوتاهی کردید.

وی اظهار کرد: اگر هر مدیری در حوزه مدیریت خودش موانع را کاملاً شناسایی می‌کرد خوب بود و به مهار تولید و رشد تورم می‌انجامید، مسئولان برای تحقق شعار سال باید نظام‌ مسائل و نظام‌ موانع را احصا کنند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه در استان بعد از سال ­ها رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت سه درصدی رسیدیم، اذعان داشت: در مازندران این ظرفیت وجود دارد شرطش این است که بهتر فکر کرده و مدیریت کنیم و دستگاه‌های خودمان را به‌روز و موفق نگه داریم، ما مردم خوبی داریم که پشتوانه ما هستند، رضایت خداوند هم به رضایت مردم گره خورده است.

انتهای پیام
captcha