اطعام نیازمندان به مناسبت ماه رمضان در کنیا
کد خبر: 4131197
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

اطعام نیازمندان به مناسبت ماه رمضان در کنیا

شبکه شیعیان نایروبی(NSN) به مناسبت ماه رمضان به اطعام نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت و توزیع بسته‌های مواد غذایی در میان آنان اقدام کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این عمل انسان‌دوستانه در مسجد شیعیان «پارکرود» برگزار شد، جایی که صدها خانواده برای دریافت کمک‌های غذایی گرد هم آمدند.

«فارسی اتمن»، منشی شبکه و کارمند رایزنی فرهنگی سفارت ایران در نایروبی، این اقدام خداپسندانه را با کمک «شیخ علی مویگا» و تیمی از داوطلبان این شبکه انجام داد و این امر با کمک‌های سخاوتمندانه سازمان‌ها و افراد مختلف امکان‌پذیر شد.

مواد غذایی توزیع شده شامل روغن خوراکی، آرد گندم، خرما، شکر، آرد ذرت، برنج، برگ چای، لوبیا، نمک، آرد فرنی و انواع لباس بود. این کمک‌ها با هدف تهیه اقلام ضروری برای تهیه سفره‌های افطار و سحری که در ماه رمضان مصرف می‌شود، صورت گرفت.

این عملیات موفقیت‌آمیز بود و خانواده‌های نیازمند در نایروبی برای انجام وظایف دینی خود بدون فشار مالی کمک‌های لازم را دریافت کردند.

هیئت اسلامی بلال کنیا، جماعت شیعه اثنی عشری نایروبی (SAAJ)، دکتر F.S. بنیاد عبدالله و  سایر خیرین در توزیع این کمک‌ها همکاری داشتند و عملیات توزیع غذا در ماه رمضان قرار است در دیگر نقاط کنیا ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha