نمایشگاه قرآن فارس آغاز به کار کرد
کد خبر: 4131722
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

نمایشگاه قرآن فارس آغاز به کار کرد

همزمان با ماه مبارک رمضان، ایام بهار قرآن نمایشگاه قرآن استان فارس به‌همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و با همکاری خبرگزاری ایکنا و سایر نهادها در شیراز آغاز به کار کرد.

نمایشگاه قرآن فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، ایام بهار قرآن نمایشگاه قرآن استان فارس به‌همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس و با همکاری خبرگزاری ایکنا و سایر نهادها طی روزهای 16 تا 19 فروردین‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه امشب چهارشنبه، 16 فروردین‌ماه در ساعت 20 با حضور استاندار فارس و سایر مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که همزمان با دو نمایشگاه حج و زیارت و مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی برگزار شده است، همه روزه از ساعت 15 تا 21 همراه با افطار ساده پذیرای علاقه‌مندان است.

سه نمایشگاه مذکور در فضایی به مساحت بیش از 5 هزار مترمربع در سه سالن سرو، نرگس و بهار برگزار می‌شود که 4 هزار مترمربع آن به نمایشگاه قرآن اختصاص دارد و 100 شرکت‌کننده با 240 غرفه در سه نمایشگاه مذکور حضور دارند.

سالن حافظ محل دائمی نمایشگاه‌های فارس به اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی مانند مراسم جزءخوانی، محفل انس با قرآن، نشست‌های اخلاق قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان و ... اختصاص دارد.

انتهای پیام
captcha