آرزوی ۱۴۴ کودک نیازمند برآورده شد
کد خبر: 4132067
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
با کمک خیرین آرادان

آرزوی ۱۴۴ کودک نیازمند برآورده شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آرادان از برآورده شدن آرزوی ۱۴۴ کودک نیازمند این شهرستان همزمان با ایام ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

ارسالی// آرزوی ۱۴۴ کودک نیازمند برآورده شد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان، فتحعلی عباسپور، رئیس این نهاد در آرادان، امروز، 18 فروردین‌ماه، از برگزاری جشن آرزوها با حضور خیرین این شهر برای برآورده کردن ۱۴۴ آرزوی کودکان نیازمند خبر داد و گفت: این مراسم در ایام ولادت امام حسن(ع) برگزار و با استقبال خوبی نیز از سوی خیران روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: در این جشن کودکان طرح اکرام و محسنین آرزوهای خود را در پاکت نامه‌ای نوشته و این پاکت‌ها در اختیار خیرین این شهرستان در این ضیافت معنوی قرار گرفت که در این راستا مردم نیک‌اندیش شهرستان آرادان این آرزوها را برآورده کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آرادان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود مجموع آرزوهای برآورده شده کودکان به بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برسد، متذکر شد: آرزوهای این کودکان بیشتر در قالب تهیه دوچرخه، لوازم‌التحریر، تأمین لوازم ضروری، آشپزخانه، سفر به اماکن مذهبی مشهد مقدس، کمک به تأمین مسکن بود.

عباسپور به حمایت از ۱۱۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: کودکان طرح اکرام و محسنین به‌طور میانگین ۶۵۰ هزار تومان ماهانه از حمایت معنوی حامیان خود بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha