برگزاری‌ جلسات خانگی تفسیر سوره محمد(ص) در خرم‎آباد
کد خبر: 4133250
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

برگزاری‌ جلسات خانگی تفسیر سوره محمد(ص) در خرم‎آباد

جلسات خانگی تفسیر قرآن با محوریت سوره محمد(ص) به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در روستای عربان و محلات ناصرخسرو و گلدشت شهرستان خرم‌آباد در حال برگزاری است.

جلسه خانگی قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، سمیه عزیزی از طلاب حوزه علمیه خواهران و از مؤسسان جلسات خانگی قرآن‌محور در لرستان است که در رمضان امسال اقدام به برگزاری جلسات خانگی تفسیر قرآن با محوریت سوره محمد(ص) در سه منطقه شهرستان خرم‌آباد کرده است.

جلسه خانگی قرآن‌محور عقیله ‌بنی‌هاشم(س) یکی از این جلسات خانگی است که در سال ۱۳۸۹ در منطقه ‌ناصرخسرو شهر خرم‎آباد فعالیت خود را آغاز کرده و رمضان امسال میزبان جلسات تفسیر سوره محمد(ص) شده است.

همچنین، جلسه خانگی قرآن‌محور حضرت ‌رقیه‌‌ خاتون(س) در ۱۳۹۷ در روستای عربان از توابع شهرستان خرم‎آباد و جلسه خانگی قرآن‌محور حضرت فاطمه‌زهرا(س) که در سال ۱۴۰۱ در منطقه گلدشت ‌غربی خرم‎آباد تأسیس شده در زمینه برپایی جلسات تفسیر قرآن با محوریت سوره محمد(ص) فعالیت دارند.

تبیین چرایی صدور فرمان مقابله جبهه ایمان و صلح با جبهه کفر و فساد، تبیین نحوه تقویت جبهه ایمان برای وارد عمل شدن و از بین بردن ریشه کفر و فساد به‌واسطه هراس‌زدایی از قلوب و شبهه‌زدایی از اندیشه مؤمنان، بیان صفات کفار، منافقان و مؤمنان، تبعیت از باطل‌، علت ‌دستور ‌قتال با کفار، خداوند مولا و سرپرست مؤمنان، نصرت ‌الهی‌ مشروط ‌به‌ نصرت‌ دین‌ خدا، اصلاح‌ امور‌، پاک‌ شدن‌ سیئات‌، نعمات بهشتی و مغفرت خدا وعده ‌الهی‌ برای‌ مؤمنان‌ ثابت‌‌قدم و حبط اعمال و جایگاه آتش برای‌ کفار، شرایط دریافت نصرت الهی و تببین قوه فرقان و تشخیص حق از باطل از نکات کلیدی مطرح شده در این جلسات خانگی تفسیر سوره محمد(ص) است.

انتهای پیام
captcha