برگزاری مسابقات قرآن هلال احمر سمنان
کد خبر: 4133354
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

برگزاری مسابقات قرآن هلال احمر سمنان

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان، گفت: مسابقات قرآن، نهج‌البلاغه و احکام، ویژه کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت صلح و دوستی» آغاز شد.

ارسالی// برگزاری مسابقات قرآن هلال احمر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مظفر محمدخانی، مدیر عامل این جمعیت، 22 فروردین، با بیان اینکه مسابقات قرآن نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان امدادگران جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت صلح و دوستی» برگزار شد، گفت: در رشته قرآن کریم مسابقات در بخش‌های حفظ سوره یاسین، حفظ یک، سه، پنج، ۱۵ جز و کل قرآن کریم برگزار و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در بخش قرائت نیز ویژه خواهران مسابقات قرائت ترتیل از سوره یاسین و در بخش برادران شامل قرائت ترتیل از سوره یاسین و تحقیق از سوره انبیا، برگزار شد، که در این راستا تفسیر سوره یاسین منبع تفسیر نمونه دیگر بخش این رقابت‌های معنوی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این مسابقات در بخش نهج‌البلاغه نیز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع این بخش ترجمه و شرح‌نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) با محوریت نامه شماره ۳۱ بوده و همچنین این رقابت‌ها بخش احکام نیز داشت که در بخش احکام عمومی از توضیح المسائل مراجع عظام برگزار شد.

محمد خانی با بیان اینکه مرحله شهرستانی از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در شعب جمعیت هلال احمر استان سمنان برگزار می‌شود، یادآور شد: مرحله استانی هفت و هشت اردیبهشت ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر استان سمنان برگزار و هر شرکت‌کننده فقط در دو رشته می‌تواند حضور داشته باشد.

انتهای پیام
captcha