رونمایی از 21 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب و قرآن مازندران
کد خبر: 4134579
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

رونمایی از 21 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب و قرآن مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از رونمایی 21 کتاب نویسندگان مازندرانی در نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان خبر داد.

حسین جوادی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از امروز تا 31 فرودین در دو نوبت صبح و بعداز ظهر دایر است.

وی با اعلام اینکه غرفه‌های متعددی در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است، افزود: 43 انتشارات کشوری و 13 انتشاراتی استانی محصولات تولیدی خودشان را در این مدت ارائه می‌کنند.

جوادی با اشاره به فعالیت غرفه کودکان و بانوان در این نمایشگاه، تصریح کرد: برای همه اقشار و علاقه مندان در این نمایشگاه برنامه‌های متعدد و هدفمند پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ارشاد مازندران با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های برای کودکان در نمایشگاه تدارک دیده شده که متفاوت از سایر نمایشگاه‌های برگزار شده در استان مازندران است، خاطرنشان کرد: هر شب مسابقات مختلف با جوایز ویژه در غرفه‌های نمایشگاه پیش‌بینی شده است، از 21 عنوان کتاب مربوط به نویسندگان بومی و نیز سه کتاب کودک و نوجوان در مدت زمان برگزاری نمایشگاه رونمایی می‌شود.

جوادی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و همایش تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در نمایشگاه است.

گفتنی است نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران به مدت 5 روز در سالن سلمان هراتی ارشاد ساری از امروز برپا شده است. بیش از چهار هزار عنوان کتاب توسط 43 ناشر کشوری و 13 ناشر مازندرانی در 40 غرفه ارائه می‌شود. همچنین ادارات کل آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری مازندران، کتابخانه‌های عمومی و سازمان تبلیغات اسلامی غرفه‌هایی را در نمایشگاه برپا کردند.

ضمناً غرفه ویژه اطلاع‌رسانی برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha