افزایش ۱۴۰ درصدی کمک‌های مردم استان مرکزی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
کد خبر: 4136103
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

افزایش ۱۴۰ درصدی کمک‌های مردم استان مرکزی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از افزایش ۱۴۰ درصدی جذب کمک‌های مردم استان مرکزی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد .

حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ادار ه کل دادگستری استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان، گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با اعلام فراخوان کمک به آزادی زندانیان در این ایام، با کمک خیرین نیک اندیش ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند.

وی اظهار کرد: مبلغ کل بدهی این مددجویان ۱۷میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال بود که از محل منابع مالی کمک‌های خیرین به ستاد دیه استان، گذشت شکات، پذیرش اعسار توسط قضات، اعطای تسهیلات از طریق بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری تأمین شد.

موسوی از افزایش ۱۴۰ درصدی جذب کمک‌های مردم استان مرکزی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد این استان سال گذشته با حمایت خیران و پیگیری‌های این ستاد از زندان آزاد شدند. تعداد زندانیان آزاد شده 1401 نسبت به سال ۱۴۰۰، بیش از ۱۰ درصد بیشتر است.

شماره حساب های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

انتهای پیام
captcha