حمایت ۷۶۱ حامی معلم از کودکان نیازمند سمنانی
کد خبر: 4136880
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

حمایت ۷۶۱ حامی معلم از کودکان نیازمند سمنانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه ۷۶۱ حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند استان سمنان را برعهده دارند، گفت: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد خواهد بود.

ارسالی//  حمایت 761 حامی معلم از کودکان نیازمند سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، امروز، 7 اردیبهشت در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شش هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: از این بین پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر دانشجو هستند.

وی افزود: این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که در این راستا خدمات تحصیلی مانند کمک هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سمنان داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به ارقام هزینه کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، متذکر شد: سال گذشته بیش از پنج میلیارد تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان تحت حمایت هزینه شد.

ذوالفقاری یادآور شد: ۷۶۱ حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند استان سمنان را برعهده دارند که تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان سمنان خواهد بود.

به گفته وی؛ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش و پرورش را تقویت سازد.

انتهای پیام
captcha