اعلام برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سمنان
کد خبر: 4137196
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

اعلام برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اعلام برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سمنان، گفت: سیزدهم اردیبهشت زنگ سپاس معلم در تمام مدارس استان به صدا در خواهد آمد.

شهید مطهری

به گزارش ایکنا از سمنان، عادل خالقی ثمرین، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز، 9 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سمنان، گفت: سیزدهم اردیبهشت ماه زنگ سپاس معلم در تمام مدارس استان سمنان با هدف قدردانی از خدمات معلمان به صدا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: یادبود شهید مطهری و دیدار برخی معلمان با رهبر انقلاب از دیگر برنامه‌های این هفته است که در این راستا در استان نیز برنامه محافل شب شعر با موضوع معلم از سوی آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان متذکر شد: دیدار از معلمان بیمار و یا دارای بیماری صعب‌العلاج و آرزوی بهبودی برای آنها و همچنین تقدیر از معلمان استان از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

خالقی‌ثمرین تقدیر از اقدامات خاص و رونمایی از جلوه‌های تلاش‌های معلمان در استان سمنان از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و افزود: برخی معلمان ما با ابتکارات و یا توانمندی‌هایشان توانسته‌اند اقداماتی را صورت دهند که سرنوشت دانش‌آموزان را تغییر داده است.

به گفته وی؛ در برنامه‌های هفته معلم سالجاری بخشی نیز به شهدای معلم استان اختصاص خواهد داشت که بر این اساس در هر برنامه‌ای یک شهید در سراسر استان سمنان تجلیل خواهند شد.

خالقی‌ثمرین با اشاره به فضای حاکم بر آموزش و پرورش استان سمنان متذکر شد: این استان دارای ۱۰۲ هزار دانش‌آموز است در حالی که جمعیت آن ۷۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود لذا ۸۴ درصد خانواده‌های استان به نوعی مستقیم و غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که این نشان از گستردگی خدمت‌رسانی در این دستگاه دارد.

انتهای پیام
captcha