1248 معلم و استاد دانشگاه حامی ایتام و محسنین یزد هستند
کد خبر: 4138206
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

1248 معلم و استاد دانشگاه حامی ایتام و محسنین یزد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون 1248 نفر از معلمان و اساتید دانشگاه به عنوان حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش با این نهاد همکاری دارند.

معلمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنای راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و  این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی ادامه داد: هم اکنون 1248 نفر از اساتید دانشگاه و معلمان یاری‌گر ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند و امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان عزیز  وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

شجاعان افزود: 5500 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان از حمایت 23 هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند. 

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: نیکوکاران شریف می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به تقبل فرزند یتیم و محسنین با شرایط مورد نظر خویش اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha