تشکیل شورای قرآن صفادشت با حضور امام‌جمعه
کد خبر: 4138804
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

تشکیل شورای قرآن صفادشت با حضور امام‌جمعه

طی جلسه مشترک مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران با امام‌جمعه صفادشت به تشکیل شورای قرآن این شهر با نظارت امام‌جمعه به منظور انسجام‌بخشی برنامه‌های قرآنی صفادشت تأکید شد.

جلسه مشترک سیدحسن دهقان با حجت‌الاسلام مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشتبه گزارش ایکنا، جلسه هماهنگی موضوعات و فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی صفادشت با حضور حجت‌الاسلام مهدی خوبرو، امام‌جمعه صفادشت، مهدی دستگردی، بخشدار صفادشت و سیدحسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران و  حامد صفری، معاون اتحادیه برگزار شد.

طی این نشست سید‌حسن دهقان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان تهران به نقش محوری ائمه‌جمعه در برگزاری شورای قرآن و اجرایی شدن برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: در سطح صفادشت برای جذب علاقه‌مندان به تأسیس تشکل و خانه‌های قرآن فراخوانی اعلام تا زمینه راهنمایی متقاضیان واجد شرایط به سهولت انجام شود. 

سپس حجت‌الاسلام خوبرو با تأکید بر توجه بر فعالیت‌های قرآنی ـ مردمی گفت: مسئولان صفادشت آماده هستند تا برای شکوفایی بیش از پیش ظرفیت مردمی از فعالیت‌های قرآنی حمایت‌ کنند.

اهم مصوبات این جلسه؛

  • تأکید بر حمایت از مؤسسات، تشکل‌ها و خانه‌ها‌ی قرآن و عترت صفادشت
  • تخصیص محلی در فرهنگسرای صفادشت به مجموعه‌های قرآنی ـ مردمی
  • برگزاری شورای قرآن صفادشت با نظارت امام جمعه به صورت ماهانه یا فصلی و با حضور شهردار، بخشدار و سایر دستگاه‌های تأثیرگذار شهر تا شاهد انسجام برنامه‌های قرآنی صفادشت باشیم.
  • ارتباط مؤسسات، تشکل‌ها و خانه‌های قرآن با مدارس و مساجد اولویت داشته باشد.

مقرر شد به منظور معرفی ظرفیتِ بخش مردمی مؤسسات قرآنی استان تهران، جلسه بعدی با حضور مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران با امام‌جمعه اسلامشهر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha