جشن‌های روز دختر در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4139351
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
همزمان با دهه کرامت

جشن‌های روز دختر در سمنان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت سمنان این دهه را فرصتی مناسب برای معرفی جایگاه و شخصیت والای حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برشمرد و گفت: جشن‌های روز دختر امسال با شعار «حضرت معصومه(س)، بهترین دختر دنیا» برگزار می‌شود.

ارسالی// برگزاری جشن‌های روز دختر در دهه کرامت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان عصر روز گذشته، 17 اردیبهشت در اولین نشست استانی ستاد بزرگداشت برنامه‌های دهه کرامت در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه کرامت، گفت: جشن‌های روز دختر امسال با شعار «حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا» در استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دهه کرامت فرصتی مناسب برای معرفی جایگاه و شخصیت والای حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است.

حجت‌الاسلام موسوی حمایت از 12 گروه سرود میدانی، برگزاری اردوی درون و برون استانی، مشارکت در برنامه‌های زیرسایه خورشید با مشارکت 100 کانون فرهنگی هنری مساجد در روستاها، توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی، آذین‌بندی مساجد و تبلیغات محیطی را از برنامه‌های مهم کانون فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در دهه کرامت برشمرد.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان متذکر شد: برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و تقدیر از دختران مسجدی و فعال فرهنگی در کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های این دهه است که در این راست اجرای برنامه‌های جشن در مساجد، ادارات و نهادها، اماکن عمومی و پارکها و بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha