بررسی مشکلات قضایی معلمان فارس
کد خبر: 4139795
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

بررسی مشکلات قضایی معلمان فارس

همزمان با هفته بزرگداشت معلم، دیدار صمیمی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی 70 نفر از معلمان و فرهنگیان فارس با حضور رئیس کل دادگستری این استان در شیراز برگزار شد.

بررسی مشکلات قضایی معلمان، فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، در راستای بهبود خدمت‌رسانی به فرهیختگان، معلمان و فرهنگیان استان فارس رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین دادگستری امروز، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه فرهنگیان پروند‌ه‌های حقوقی ۷۰ نفر از مراجعان فرهنگی و کارکنان آموزش و پرورش استان را بررسی کردند.

در این دیدار صمیمی که با هدف تسهیل دسترسی معلمان و فرهنگیان به مسئولان قضایی استان انجام شد، مراجعان مشکلات حقوقی خود را به صورت چهره به چهره و بدون تشریفات با مسئولان ارشد قضایی استان مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری فارس در حاشیه این دیدار به جایگاه معلمان و نقش بی بدیل آنان در تربیت نسل آینده و تأثیر مستقیم بر رشد و بالندگی جامعه اشاره کرد و گفت: خدمت به فرهنگیان افتخار است و ما در دستگاه قضایی در جهت اجرای سند تحول قضایی و گسترش مناسبات خود با سازمان‌ها و نهادها مختلف امروز با حضور در دانشگاه فرهنگیان موضوعات حقوقی قشر خدوم فرهنگی استان را با هدف کاهش مشکلات آنان بررسی کردیم.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما کاستن از دغدغه معلمان و فرهنگیان است، افزود: تمرکز معلمان بر مسائل آموزشی و پرورشی زمینه‌ساز افزایش کیفیت و راندمان آموزشی آنان در تربیت نسل آینده خواهد شد.

در این دیدار سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز ضمن بررسی مشکلات قضایی تعدادی از فرهنگیان گفت: رفع نیازهای کارکنان آموزش و پرورش و کاهش مشکلات این قشر خدوم تضمین‌کننده سلامت نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید در عمل ثابت کنیم معلمان در جامعه دارای جایگاه و احترام و تکریم هستند، گفت: انجام دیدار امروز نشانگر اعتقاد مسئولان قضایی استان به جایگاه والای فرهنگیان است.

انتهای پیام
captcha