انتخابات هیئت اجرایی کارگروه مدرسان انجمن خادمان قرآن برگزار شد
کد خبر: 4144032
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

انتخابات هیئت اجرایی کارگروه مدرسان انجمن خادمان قرآن برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم‌ طی جلسه‌ای و با دریافت حداکثر آرای هیئت اجرایی کارگروه قاریان، حافظان و مدرسان قرآن کریم انجمن خادمان قرآن به عنوان رئیس این کارگروه انتخاب شد.

انتخاب رئیس و دبیر هیئت اجرایی کارگروه قاریان، حافظان و مدرسان انجمن خادمان قرآن

به گزارش ایکنا، جلسه هیئت اجرایی کارگروه قاریان، حافظان و مدرسان قرآن کریم انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، ششم خردادماه به منظور انتخاب رئیس و دبیر این هیئت در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

طی این جلسه و براساس حداکثر آرای اعضای هیئت اجرایی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی به عنوان رئیس و محمدمهدی بحرالعلوم به عنوان دبیر این هیئت انتخاب شد.

این جلسه با تلاوت قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی و از اعضای هیئت اجرایی، با شرکت حضوری اعضایی چون عباس سلیمی، محمد خواجوی، محمدحسین سعیدیان، محمدمهدی بحرالعلوم، قاسم رضیعی و حوریه عقبایی و حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم(به صورت برخط) آغاز شد و در ادامه محمدرضا پورمعین، دبیر موقت انجمن خادمان قرآن، گزارشی درباره تشکیل جلسات کارگروه‌های رسانه، مدیریت و قاریان، حافظان و مدرسان قرآن کریم ارائه کرد.

پورمعین سپس با استناد به اساسنامه، وظایف هیئت اجرایی کارگروه‌ها، شورای عمومی انجمن و تعداد اعضای شورا و فرایند اجرای مجمع و نیز وظایف شورای عمومی را برای اعضا تشریح کرد.

در پایان نیز اعضای هیئت اجرایی از بین کاندیداهای معرفی شده، رئیس و دبیر این هیئت را انتخاب کردند.

انتهای پیام
captcha