نیازمند تولید آثار فاخر با موضوع شهدای سمنان هستیم
کد خبر: 4146968
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

نیازمند تولید آثار فاخر با موضوع شهدای سمنان هستیم

استاندار سمنان بر ضرورت بهره‌گیری از هنرهای بومی برای تبیین جایگاه شهدای استان، تأکید کرد و گفت: نیازمند تولید آثار فاخر با موضوع شهدا هستیم.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 20 خرداد در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان با بیان اینکه در حوزه اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی، همواره مردم سمنان پیشگام بوده و خواهند بود اظهار کرد: در بحث دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان نیز باید از این مهم استفاده کرد.

وی افزود: نیازمند تولید آثار فاخر با موضوع شهدای استان سمنان هستیم که در این راستا تولید آثار ماندگار و فاخر در حوزه بزرگداشت شهدای استان، امری بسیار مهم است.

استاندار سمنان  با تأکید بر اینکه تخصیص اعتبار لازم برای اجرای دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان ضمن استفاده از کمک‌های مردمی، انجام می‌شود یادآور شد: با توجه به زمان باقی مانده تا موعد رسمی برگزاری کنگره بزرگداشت شهیدان استان، پیگیری امور با جدیت و سرعت بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان نیز بزرگداشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا را نوعی جهاد دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که بحث زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهید پروران، پدران و مادران، معلم، دوست و رفیق شهدا نیز جهاد بوده و باید به آن توجه داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان متذکر شد: یکی از وظایف بزرگ ما معرفی شناسنامه شهرهای خودمان برای جوانان و نسل امروز است وکه بر این اساس ضروری است در بحث بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، استفاده از هنر و پرداخت به وصیت نامه شهدا به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

یادآور می‌شود کنگره سه هزار شهید استان سمنان بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha