دوره تربیت مربی «بشری» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4148456
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶

دوره تربیت مربی «بشری» در همدان برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری دوره تربیت مربی طرح آموزش نوین قرآن کریم با عنوان «بشری» در این استان خبر داد.

قرآن کریممقصود قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن اظهار کرد: این طرح که از آن به‌عنوان طرح «بشری» یاد می‌شود، در اواخر تیرماه سال جاری در همدان با حضور حداکثری مربیان قرآن خانم و آقا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح بشری از جمله طرح‌های مصوب و ابلاغی معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع به استان‌هاست، افزود: ثبت‌نام این طرح از سال گذشته آغاز و تا ۲۵ تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه برگزاری دوره طی سه روز بر عهده مؤسسه ترنم ندای ملکوت به‌عنوان مؤسسه مجری طرح خواهد بود، گفت: تاکنون نیز بیش از ۱۸۰ نفر در طرح فوق در سامانه حمد ثبت‌نام کرده‌اند که امیدواریم تا ۲۵ تیرماه این آمار افزایش یابد.

وی تأکید کرد: در همین راستا از کلیه مربیان قرآن از تمامی صنوف مختلف جامعه و همچنین علاقه‌مندان به مربی‌گری قرآن درخواست می‌شود با مراجعه به آدرس https://qia.ir/boshraEdu/ نسبت به ثبت‌نام در طرح بشری اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha