31 خرداد؛ آغاز به‌کار ششمین جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در البرز
کد خبر: 4148600
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

31 خرداد؛ آغاز به‌کار ششمین جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در البرز

ششمین جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» همزمان با سراسر کشور ویژه خانواده‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز برگزار می‌شود.

جشنواره باران وحی

به گزارش ایکنا از البرز، جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآن با عنوان «باران وحی» برای ششمین سال از ۳۱ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان البرز برگزار می‌شود.

این جشنواره قرآنی ویژه خانواده‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری تحت حمایت برای ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برپا می‌شود.

جشنواره قرآنی «باران وحی» در سه بخش آوایی، مفاهیم و هنری در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار می‌شود.

بخش آوایی این جشنواره در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و مداحی است.

بخش مفاهیم شامل رشته‌های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه خواهد بود. همچنین در بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی است.

یادآور می‌شود، جشنواره «باران وحی» در دو مرحله استانی و ملی به شیوه کاملا غیرحضوری برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره از طریق ورود به سامانه هم‌گروه و از طریق سامانه سها به آدرس soha.emdad.ir در دسترس مددجویان است.

انتهای پیام
captcha