فعالیت قرآنی 30 کانون فرهنگی در اسدآباد همزمان با ایام تابستان
کد خبر: 4148980
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

فعالیت قرآنی 30 کانون فرهنگی در اسدآباد همزمان با ایام تابستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از فعالیت قرآنی 30 کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان همزمان با آغاز ایام فراغت تابستان خبر داد.

رضا قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآبادرضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه فعالیت قرآنی این مرکز در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و در قالب جهاد تبیین انجام می‌شود، گفت: ۳۰ کانون‌ فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان اسدآباد مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۸ کانون در سطح شهر و ۱۲ کانون در سطح روستاها در ایام اوقات فراغت تابستان از قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ثبت‌نام می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌ آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن‌ کریم در روزهای زوج ویژه عموم بانوان از ساعت ۹ تا  ۱۱ با حضور خانم دهنوی در اداره ارشاد اسدآباد بیان کرد: مؤسسه معراج، حضرت زینب(س) و واحد قرآن و تربیت خردسالان در طول سال مشغول خدمت‌رسانی به قرآن‌آموزان ‌اسدآبادی هستند. همچنین کلاس‌های آموزشی تئاتر، موسیقی، شعر و داستان، خط و خوش‌نویسی در ایام تابستان در مؤسسات فرهنگی و هنری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha