جشن ۱۵ هزارنفری عید غدیر در حافظیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4149982
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

جشن ۱۵ هزارنفری عید غدیر در حافظیه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به لزوم برپایی باشکوه جشن عید غدیرخم، گفت: برنامه جشن عید غدیر منسجم با پیش‌بینی ۱۵ هزارنفری در حافظیه شیراز با حضور شاعران و مداحان برجسته کشوری برگزاری شده است.

سردار یدالله بوعلی،‌ فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس،‌ سردار یدالله بوعلی،‌ فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز،‌ 4 تیر در شورای فرهنگ عمومی استان ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر خم اظهار کرد: اجرای رویدادهای خاص ایام غدیر در استان فارس پیش‌بینی شده که با درایت و تدابیری نماینده ولی فقیه در استان بنابر این شد که بعضی از اقدامات فرهنگ‌سازی شود و به‌عنوان یک سنت حسنه جاری کنیم که استمرار داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی باید به‌گونه‌ای باشد که در سال‌های آینده تداوم داشته باشد بنابراین ایجاد مواکب در بین حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) و سید علاءالدین حسین(ع) شروع شد که خوشبختانه شاهد در سال‌های بعد در حال جاری‌شدن است.

بوعلی اقدامات صورت‌گرفته اعیاد غدیر را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه ۹ برنامه ناحیه‌ای در ایام دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود،‌ ادامه داد: ۲۳ برنامه حوزه‌ای و ۱۵۵ برنامه پایگاهی سطح شهر که با موضوعات متنوعی از جمله برگزاری جشن، مسابقه، پیاده‌روی و کار‌های مختلف دیگر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس بر لزوم برپایی باشکوه جشن عید غدیرخم تاکید کرد و افزود: برنامه جشن عید غدیر منسجم با پیش‌بینی ۱۵ هزارنفری برای حافظیه شیراز با حضور شاعران و مداحان برجسته کشوری در نظر گرفته شده است که همانند برنامه قبلی در مجموعه شهید آیت‌الله دستغیب، باکیفیت مطلوب انجام خواهد شد و این برنامه با محوریت شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس و ادارات مختلفی هم در این امر قطعاً کمک خواهند داد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha