راه‌اندازی بیست و یکمین شعبه مرکز مشاوره اسلامی «سماح» در سمنان
کد خبر: 4151672
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

راه‌اندازی بیست و یکمین شعبه مرکز مشاوره اسلامی «سماح» در سمنان

بیست و یکمین شعبه مرکز مشاوره اسلامی «سماح» در استان سمنان عصر روز گذشته، 10 تیر راه‌اندازی شد.

مرکز مشاوره اسلامی سماح

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر شورورزی، مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور، عصر روز گذشته، 10 تیر در آیین افتتاح مرکز مشاوره اسلامی «سماح» شعبه استان سمنان با بیان اینکه مراکز مشاوره اسلامی سماح در واقع زمینه‌ساز ارتقای سلامت جامعه هستند اظهار کرد: مراکز مشاوره سماح در کشور نیز در این مسیر گام برمی‌دارد.

وی ادامه داد: گروه‌های مختلف هدف از این مراکز مشاوره‌های خانواده، تحصیلی، روانشناختی، و ازدواج را دریافت می‌کنند و خدمات مشاوره‌ای تخصصی در این مرکز ارائه می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۰ هزار مورد مراجعه به مراکز مشاوره سماح در کشور ثبت شد، متذکر شد: بیش از یکسال است که‌ مقدمات راه‌اندازی این مرکز در استان و به‌کارگیری استادان متخصص در دستور کار بود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز  یکی از خلأهای جامعه امروز که بسیار ضرورت دارد مراکز مشاوره اسلامی  است که راه‌اندازی این مرکز امری مهم و ضروری است.

به گفته وی ارائه مشاروه‌ها در بحث تحصیلی، قبل و بعد از ازدواج، مباحث خانوادگی و زوجین و سایر مباحث، از مؤلفه‌هایی است که در این مرکز مشاوره ارائه می‌شود.

استاندار سمنان در پایان گفت: این‌ مرکز به بهترین شکل ممکن برای مدیریت آسیبهای چندگانه موجود در جامعه و معضلات حوزه فضای مجازی نقش‌آفرینی کند.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha