آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران برگزار شد
کد خبر: 4152616
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، 13 تیرماه با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برگزار شد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، 13 تیرماه با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در این آیین ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و قدردانی از تلاش‌های مهرداد محمدی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگین الهی است و کم گذاشتن و قصور در این زمینه جایز نیست، چنانچه اگر درست کار کنیم، ثواب و پاداش بی‌شماری دارد.

وی افزود: افتخار همه ما این است که به‌صورت رسمی یا غیر رسمی سرباز و خادم حوزه امر به معروف و نهی از منکر باشیم، قصور در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منكر جایز نیست.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در مسیر اجرای این فریضتین الهی در جامعه ثابت قدم عمل کنیم.

در پایان این آیین از زحمات مهرداد محمدی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل به عمل آمد و غلامرضا عبدی به عنوان دبیر جدید این ستاد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha