شرکت ۴۶۰ دانش‌آموز سمنانی در جشنواره خوارزمی
کد خبر: 4153500
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

شرکت ۴۶۰ دانش‌آموز سمنانی در جشنواره خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان از رقابت ۴۶۰ دانش‌آموز از مقاطع مختلف تحصیلی استان در جشنواره خوارزمی خبر داد.

حسین رشیدیبه گزارش ایکنا از سمنان، حسین رشیدی، معاون آموزش و پرورش استان، امروز، 17 تیر در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه مرحله استانی نهمین جشنواره‌ نوجوان خوارزمی در شهرستان شاهرود در ۱۳ محور مجزا با رویکرد تربیت تمام ساحتی انجام پذیرفت، گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی همه ساله با هدف کمک به دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در هویت‌یابی، شناسایی استعدادها و هدایت تحصیلی و شغلی برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: در راستای تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری و موقعیت محور بر اساس اهداف برنامه درسی ملی و نیز توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش‌آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های ملی و بین‌المللی، هر سال جشنواره‌ نوجوان خوارزمی در چهار مرحله‌ مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش استان سمنان با تأکید بر اینکه شاهد رقابت ۴۶۰ دانش‌آموز از مقاطع مختلف تحصیلی استان سمنان در جشنواره خوارزمی سال جاری خواهیم بود اظهار کرد: در جشنواره نوجوان خوارزمی امسال چهار محور جدید اضافه شد تا دانش‌آموزان با آگاهی بیشتر و با تکیه بر علایق و استعدادهای خود در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی در برگزاری تمام مراحل این جشنواره، اهتمام بر رقابت سالم و تعامل سازنده دانش‌آموزان با یکدیگر و ایجاد شبکه یادگیری، با توجه به مدرسه‌محوری، پژوهش‌محوری، موقعیت‌محوری و مشارکت پذیری مورد تاکید بوده است.

رشیدی افزود: افتتاح اولین غرفه‌ حجاب و عفاف و همزمانی برگزاری مرحله‌ استانی این جشنواره با دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از نقاط قابل توجه این جشنواره است و یکی از اهداف ما در برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا است.

انتهای پیام
captcha