نمایشگاه دستاوردهای دولت در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4154233
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

نمایشگاه دستاوردهای دولت در سمنان برگزار می‌شود

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان،‌ گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 19 تیر در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت، گفت: در این هفته مدیران کل استان در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردها و عملکردهای دولت در مساجد تمامی استان بر اساس جدول زمانبندی و تقسیم‌بندی صورت گرفته، حضور یابند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و در سطح شهرها، در قالب نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در معرض دید عموم مردم قرار گیرد، اظهار کرد: به بهترین پیشنهادات مردمی ارائه شده در راستای برگزاری هرچه بهتر و تأثیرگذار بودن برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

این مقام عالی استان ادامه داد: ضرورت دارد تا در اجرای برنامه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲، از حضور و ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تکریم این عزیزان بهره‌گیری شود.

هاشمی با اشاره به اینکه لازم است تا نشست با فعالان، معتمدین، موثران و متنفذان سطح استان برای تبیین دستاوردها و اقدامات صورت گرفته توسط دولت در حوزه‌های مختلف در هفته دولت سال جاری برگزار شود متذکر شد: در راستای افزایش رضایتمندی و خدمتگزاری بهتر به مردم، برنامه‌ها باید با روحیه انقلابی و جهادی برگزار شود.

به گفته وی؛ ضرورت دارد تا ابداع، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در سال جاری در استان در دستور کار باشد.

انتهای پیام
captcha