پیام ایمان و امید در کنگره شهدا تبیین شود
کد خبر: 4154489
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

پیام ایمان و امید در کنگره شهدا تبیین شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه ایمان و امید باید در اجلاسیه‌ها لحاظ شود، گفت: کنگره شهدا باید پیام ایمان و امید را تبیین و معرفی کند.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 20 تیر در نشست برنامه‌ریزی کنگره شهدای میامی با بیان اینکه اولین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان در میامی برگزار خواهد شد، گفت: کنگره شهدا جریان‌ساز است که بر این اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، هرچه عزت در این چهار دهه در سطح بین‌المللی و ملی داریم مرهون شهدا هستیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه محرم و صفر یکی از نمادهای ایثار و شهادت است که قطعاً باید کنگره شهدای استان نیز جریان ساز باشد.

ریواده ادامه داد: باید نکات خلاقانه و متفکرانه در اجلاسیه‌های شهدای شهرستان‌های استان و همچنین اجلاسیه بزرگ سه هزار شهید استان سمنان گنجانده شود که یکی از آنها قدردانی از شهدا است.

وی  با اشاره به اینکه کنگره شهدا باید پیام ایمان و امید را تبیین و معرفی کند متذکر شد: باید کنگره شهدای شهرستان میامی و استان با شکوه برگزار شود که در یان راستا در برنامه‌هایی که جریان‌سازی می‌کنند مانند چهارشنبه‌های شهدایی و اجلاسیه شهدا باید به منظومه فکری امام خمینی و رهبر انقلاب انقلاب مانند یک ضرورت توجه شود.

ریواده با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای استان همزمان با بهار سال آتی باید حائز نکات و اهداف مهمی باشد، افزود: جریان‌سازی یکی از این ارکان به شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha