مدل تربیتی سمپاد را در سطح مدارس کردستان اجرا کنیم
کد خبر: 4154957
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

مدل تربیتی سمپاد را در سطح مدارس کردستان اجرا کنیم

استاندار کردستان با اشاره به اینکه باید مدل تربیتی سمپاد را در سطح مدارس استان پیاده کنیم، گفت: با اجرای این مدل شاهد ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت و معرفی استعدادهای دانش‌آموزان کردستان به کشور خواهیم بود.

دیدار استاندار کردستان با معاون وزیر آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیروز، 22 تیر در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش منطقه کِردی را الگوی استعدادهای درخشان در کشور دانست و گفت: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان مجموعه‌ای تحول‌آفرین است.

وی با اشاره به اینکه باید مدل تربیتی سمپاد را در سطح مدارس استان پیاده کنیم، افزود: با اجرای مدل سمپاد شاهد ارتقای دستگاه تعلیم و تربیت و معرفی استعدادهای دانش‌آموزان کردستان به کشور خواهیم بود.

استاندار کردستان استعداد‌یابی و پرورش نیروی انسانی را مهم خواند و بیان کرد: کیفی‌سازی ارتقای نیروی انسانی کارآمد و خلاق مقدم بر کمی‌گرایی است و این الگوی مدیریتی در کردستان با اعتماد به نیروی‌های جوان با استعداد اجرایی شده است.

وی با اشاره به انتصاب پست‌های کلیدی از نیروهای جوان انقلابی مستعد در استان افزود: هم‌اکنون در استان میانگین سنی مدیران قریب به ۱۰ سال کاهش یافته است.

زارعی‌کوشا افزود: ما از لحاظ پرورش نیروی انسانی با نقص‌هایی مواجه هستیم؛ همچنان‌که در استانی مانند کردستان به واسطه جنگ و دیگر مسائل فرصت‌هایی از دست رفته است و این نقص بیشتر مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه به ‌شدت نیازمند پرورش نیروی انسانی مسئولیت پذیر هستیم، بر لزوم برنامه ریزی بهتر برای تقویت مدارس استعدادهای درخشان در استان تاکید کرد.

زارعی‌کوشا با اشاره به میزبانی کردستان از المپیاد ورزش دانش‌آموزی یادآور شد: ما از این پس آمادگی میزبانی برگزاری المپیادها، جشنواره‌ها و مسابقات مختلف در سطح ملی را داریم و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته برای این المپیاد دانش‌آموزی باشیم.

انتهای پیام
captcha