فرهنگ ایران اسلامی با قیام عاشورا بیمه شده است
کد خبر: 4155781
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
معاون سیاسی استاندار مازندران:

فرهنگ ایران اسلامی با قیام عاشورا بیمه شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه جریان نفوذ تا زمانی علم و بیرق عزای حسینی (ع) برافراشته است محکوم به شکست است، گفت: فرهنگ ایران اسلامی با قیام عاشورا بیمه شده است.

نقشه های شوم دشمنان با وجود فرهنگ عاشورایی ناکارآمد است

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، 26 تیر ماه در نشست هیئت‌های مذهبی مازندران که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندرن برگزار شد، با اشاره به اصالت مردم مازندران در دین‌باوری و ارادت به اهل بیت (ع) به خصوص اباعبدالله الحسین (ع)، گفت:‌ تا زمانی که علم و بیرق عزای حسینی (ع) در ایران برافراشته است، جریان نفوذ محکوم به شکست است.

وی بر ضرورت تقویت فرهنگ دین‌باوری و خرده فرهنگ‌های بومی و اعتقادی تأکید کرد و افزود: این فرهنگ‌ها باید احیا شده و مورد تبلیغ و ترویج قرار گیرد.

سلگی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی و دینی استان مازندران علمدار حوزه دین هستند و باید مقابل هجمه‌های فرهنگی و تبلیغات دشمن علیه مبانی دینی و اعتقادی بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه باور داریم اباعبدالله الحسین (ع) در دانه خلقت پروردگار و خط‌کش عدالت بوده و فریاد ایشان فریاد یارخواهی برای جبهه حق است، خاطرنشان کرد: جریان مظلوم حق‌طلبی پس از قیام اباعبدالله الحسین (ع) در دنیای اسلام به راه افتاده است، اباعبدالله الحسین(ع) با علم به غربت وارد کارزار عدل و عدالت و دفاع از اسلام با کفار شدند.

وی اظهار کرد: استان مازندران اولین جامعه شیعه‌ای است که پس از حضور حضرت امام رضا (ع) در کشور شکل گرفت، گفت: نکته بسیار مهم و افتخارآفرین این است که حکومت علویان در دوران اهل بیت (ع) شکل گرفت، امروز این نسل در انقلاب اسلامی میراث‌دار حکومتی با آرمان‌های اهل بیت (ع) به خصوص ابا عبدالله الحسین (ع) است.

سلگی کرد: بدانید دشمنان در جنگ رسانه‌ای علیه ملت برای تفرقه و بهم ریختن انسجام و وحدت برنامه‌ریزی کردند، لیکن آگاه باشند که فرهنگ ایران اسلامی با قیام عاشورا بیمه شده است.

انتهای پیام
captcha