ادامه داوری‌ بخش‌های غیر آوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان
کد خبر: 4155828
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

ادامه داوری‌ بخش‌های غیر آوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان

مرحله داوری و ارزیابی بخش‌های غیر آوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان کشور که از هفته گذشته آغاز شده بود، در این هفته نیز در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری ادامه پیدا کرد.

ادامه داوری‌ بخش‌های غیرآوایی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان

به گزارش ایکنا، بعد از پایان داوری بخش‌ هنری(رشته‌های حجمی) سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان(دانشجویان) کشور، در اوایل هفته جاری، از 25 تیرماه داوری بخش‌های ادبی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و هنری(رشته‌های غیرحجمی) آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

این آثار با حضور داوران ملی و در دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی داوری می‌شود و پایان ارزیابی‌ها، نفرات برتر مشخص خواهد شد. 

در این بخش‌ها آثار برگزیده جشنواره‌های داخلی دستگاه‌های دانشگاهی از سوی هیئت داوران ارزیابی شده و پس از مشخص شدن آثار برتر از صاحبان این آثار دعوت خواهد شد تا در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور حضور یافته و تجلیل شوند.

مراسم افتتاحیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور 15 مردادماه در ارومیه برگزار می‌شود. 

از جمله رشته‌های بخش‌های غیرآوایی می‌توان در بخش ادبی به رشته‌های شعر، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی؛ در بخش پژوهشی به رشته‌های مقاله‌نویسی، تلخیص کتاب و نقد کتاب و در بخش فناوری به رشته‌های تولید نرم‌افزار و اپلیکیشن قرآنی و تولیدات رسانه‌ای اشاره کرد. 

با پایان یافتن فرایند ارزیابی و داوری این آثار، نفرات برگزیده تمامی بخش‌های غیر آوایی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور مشخص شده و تنها برگزیدگان بخش آوایی باقی خواهد ماند.

برگزیدگان بخش آوایی نیز پس از برگزاری رقابت‌ها به صورت حضوری و طی بازه زمانی 15 تا 19 مردادماه مشخص خواهند شد.

فرایند برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور که از آن با عنوان پرمخاطب‌ترین جشنواره دانشجویی یاد می‌شود، هر سال از سطح دانشگاه‌‌ با برگزاری این مسابقات در دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی و کاربری آغاز می‌شود و پس از طی مراحل دانشگاهی و دستگاهی، نفرات برتر به جشنواره ملی راه می‌یابند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha