برگزاری دوره تربیت مربی قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4156298
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مرداماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایکنا، دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

افراد معرفی شده به این دوره که از جمله طرح‌های کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم است، نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت و افراد توانمند و مستعد در حوزه آموزش قرآن کریم هستند. 

آزمون تعیین سطح شرکت کنندگان در این دوره، روزهای شنبه 31 تیر و یکشنبه یکم مرداد به صورت برخط و از طریق سامانه امجد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. همچنین شروع این دوره از روز هفتم مرداماه و از طریق سامانه lms جهاد دانشگاهی خواهد بود. 

تربیت مربی آموزش قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

همچنین تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح تربیت دانشجومعلم و دانشجومربی قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha