اسلام با شعائرش زنده است
کد خبر: 4156437
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

اسلام با شعائرش زنده است

امام جمعه کرمانشاه گفت: اسلام با شعائرش زنده است و شعائر خیلی مهم است و همین شعائر است که کربلا را به ما رسانده و لذا هر چه برای امام حسین(ع) هزینه کنیم سرمایه‌گذاری برای خودمان است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز ۲۸ تیرماه در جلسه ستاد شئون فرهنگی به مناسبت ماه محرم با حضور مسئولان برخی دستگاه‌های اجرایی استان از امر به معروف به عنوان عالی‌ترین پیام عاشورا یاد کرد و افزود: والاترین حرکت حضرت سیدالشهدا(ع) آگاهی‌بخشی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بود لذا مبلغان باید این موضوع را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی از هیئت‌ها که برگزاری مراسم را به نیمه شب موکول می‌کنند، گفت: باید برپایی مراسم به ساعات پایانی شب کشیده نشود و مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود، زیرا این روش با سیره آن حضرت همخوانی ندارد.

آیت‌الله علما بیان کرد: دستگاه امام حسین(ع) اصلاً قابل قیاس با گذشته نیست و بحمدالله همه پای کار هستند و عاشقانه در مراسم محرم حضور می‌یابند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار کرد: اسلام با شعائرش زنده است و شعائر خیلی مهم است و همین شعائر است که کربلا را به ما رسانده و لذا هر چه برای امام حسین(ع) هزینه کنیم سرمایه‌گذاری برای خودمان است.

انتهای پیام
captcha