اساتید دانشگاه‌ها به بحث جهاد تبیین ورود کنند
کد خبر: 4158074
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
معاون فرهنگی دانشگاه لرستان:

اساتید دانشگاه‌ها به بحث جهاد تبیین ورود کنند

محمد حیاتی با بیان اینکه روشنگری و روایت‌گری و پاسخ به پرسش‌ها و انتقادات بخشی از جهاد تبیین است، گفت: اساتید و یاوران علمی دانشگاه‌ها علاوه بر محیط دانشگاه باید به موضوعات و مشکلات مردم بر پایه جهاد تبیین ورود پیدا کنند.

تریبون آزادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، تریبون آزاد مردم‌محور با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر، قانون‌گرایی و نظم اجتماعی» با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، سوم مردادماه با حضور محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، مدیران فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و جمعی از شهروندان در مجموعه تفریحی، گردشگری پارک کیو خرم‌آباد برگزار شد.

تعدادی از شهروندان به‌‌ویژه برخی جوانان در این تریبون آزاد، موضوعات مختلف مرتبط با ماه محرم و ارتباط امر به معروف و نهی از منکر با نظم و اجتماعی و قانون‌گرایی را بیان کردند و برخی جوانان خواستار این شدند که امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های اقتصادی نیز بر مبنای نظم اقتصادی مبتنی بر کاهش تورم گسترش یابد.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در سخنانی با بیان اینکه این تریبون‌ها در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاه و جامعه برگزار می‌شوند، گفت: اساتید و یاوران علمی علاوه بر محیط دانشگاه باید به موضوعات و مشکلات مردم بر پایه جهاد تبیین ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تریبون آزاد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نقاط مختلف شهر خرم‌آباد برگزار شود تا بخشی از رسالت اجتماعی دانشگاه، محقق شود، افزود: برگزاری این نوع برنامه‌ها در راستای جهاد تبیین است. روشنگری و روایت‌گری و پاسخ به پرسش‌ها و انتقادات بخشی از جهاد تبیین است.

حیاتی ضمن درخواست از اهتمام و ورود اساتید و یاوران علمی دانشگاه لرستان در حوزه جهاد تبیین گفت: ارتباط بین دانشگاه با جامعه و نقش‌آفرینی دانشگاه در جامعه باید روز به روز گسترش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با بیان اینکه تریبون آزاد مخصوص داخل شهر است و موضوعات مختلف توسط شهروندان بیان می‌شود و ارتباط بین دانشگاه با شهروندان تقویت می‌شود، اظهار کرد:‌ موضوعات تریبون آزاد براساس مناسبت‌ها تعیین می‌شوند و اساس کار این است که این‌گونه برنامه‌ها تداوم یابند.

انتهای پیام
captcha