۲ قرارداد با موضوع گیاهان دارویی در جهاددانشگاهی لرستان منعقد شد
کد خبر: 4159906
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
طی هفته گذشته

۲ قرارداد با موضوع گیاهان دارویی در جهاددانشگاهی لرستان منعقد شد

فرهاد فرامرزیان از انعقاد ۲ قرارداد تولید قلمه گلدانی گل‌محمدی به ارزش یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان طی هفته جاری در جهاددانشگاهی استان لرستان خبر داد.

فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان امروز، ۱۱ مردادماه در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به قابلیت‌های علمی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی این واحد، گفت: پس از حل مشکلات و تقویت مرکز تحقیقات و فناوری گياهان دارویی جهاددانشگاهی واقع در بام لرستان، دو قرارداد در حوزه تولید گیاهان دارویی، طی هفته گذشته منعقد شد.
 
وی با شرح قراردادهای منعقد شده جهاددانشگاهی لرستان، افزود: در قالب یک قرارداد به ارزش ۷۶۸ میلیون تومان، تعداد ۱۱۰ هزار قلمه گلدانی گل‌محمدی برای سازمان جهاد کشاورزی کردستان تولید می‌شود. همچنین در قالب قراردادی دیگر تعداد ۵۳ هزار قلمه گلدانی گل‌محمدی به ارزش ۴۶۵ میلیون تومان برای سازمان جهاد کشاورزی گیلان تولید خواهد شد.
 
فرامرزیان ارزش قراردادهای منعقد شده معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی در حوزه تولید گیاهان دارویی را یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: تلاش در جهت برندسازی و معرفی محصولات مرکز تحقیقات و فناوری گياهان دارویی جهاددانشگاهی لرستان از اولویت‌های کاری این واحد است.
انتهای پیام
captcha