ادامه رقابت قرآنی دانشجویان در دومین روز جشنواره ملی
کد خبر: 4160997
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

ادامه رقابت قرآنی دانشجویان در دومین روز جشنواره ملی

دومین روز سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از صبح روز 17 مردادماه آغاز شده و تا پایان این روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در پنج سالن مجزا در بخش بانوان و آقایان در جریان خواهد بود.

ادامه رقابت قرآنی دانشجویان در دومین روز جشنواره ملی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به ارومیه، دومین روز از سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از صبح امروز 17 مردادماه با حضور داوران ملی و بین‌المللی آغاز شده است.

در این روز دو سالن در بخش آقایان و سه سالن در بخش بانوان میزبان شرکت‌کنندگان رشته‌های مختلف هستند. 

مسابقات این روز با رقابت شرکت‌کنندگان در رشته اذان ادامه خواهد یافت. پس از پایان رقابت در دو رشته دعاخوانی و مداحی در روز گذشته امروز نوبت به رشته اذان رسیده است. مسابقات این رشته در سالن محل اسکان متسابقان آقا برگزار می‌شود.

همچنین در ادامه رقابت‌های این روز در نوبت صبح، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم رقابت خود را در سالن فرهنگسرای قرآن شهر ارومیه برگزار می‌کنند. 

در نوبت بعدازظهر نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ 10 جز، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. محل برگزاری مسابقات در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم فرهنگسرای قرآن شهر ارومیه و محل برگزاری رقابت در سایر رشته‌ها هتل محل اسکان شرکت‌کنندگان است.

در بخش بانوان نیز مسابقات در سه سالن مجزا در هتل محل اسکان و در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha