تمدید فراخوان مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در شهرستان نور
کد خبر: 4162576
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴

تمدید فراخوان مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در شهرستان نور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از تمدید فراخوان دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در بخش بلده خبر داد.

پوستر تمدید فراخوان دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در شهرستان نور

عبدالرضا رشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از تمدید فراخوان دومین مسابقه عکاسی «سوگواره محرم» در بخش بلده خبر داد و گفت: دومین مسابقه عکاسی با عنوان «سوگواره محرم» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخشداری، شهرداری و شورای فرهنگ و هنر رسانه بخش بلده و دبیرخانه سوگواره در دو بخش دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تمدید شدن فراخوان سوگواره،  علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا سقف ۳ اثر که از مناطق مختلف عکس‌برداری شده است، تا 30 مردادماه همراه با نام و نام خانوادگی به شماره‌های ۰۹۱۱۹۲۰۴۹۳۶ و ۰۹۱۱۱۲۰۰۱۶۱ به پیام رسان ایتا ارسال کنند.

رشیدی با اشاره به اینکه مسئولیت آثار ارسال شده بر عهده صاحب اثر است، تصریح کرد: دبیرخانه حق استفاده از آثار ارسال شده را در کتاب، کاتالوگ و فضای مجازی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور اظهار کرد: پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره، آثار از سوی هئیت داوران بررسی و به سه نفر از صاحبان آثار برتر لوح تقدیر به همراه هدایای نقدی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha