پرهیز از سیاه‌نمایی در مطالبات مردمی
کد خبر: 4162687
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
امام جمعه شاهرود خواستار شد؛

پرهیز از سیاه‌نمایی در مطالبات مردمی

حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه باید مراقب بود که در مطالبه‌گری سیاه‌نمایی نشود، گفت: اصل مطالبه‌گری خوب است اما باید مدنظر داشت که موضوعات مورد سوء‌استفاده دشمنان قرار نگیرد.

حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، شب گذشته، 23 مرداد در دیدار با جمعیت مطالبه‌گران شاهرود با بیان اینکه باید مطالبه‌گر بود گفت: مطالبه‌گران نباید از اظهارنظرها دلگیر شوند.

وی با بیان اینکه اصل نماز جمعه یک نوع مطالبه‌گری است، اظهار کرد: ائمه جمعه چه در تریبون‌های عمومی و چه در دیدار با مسئولان مطالبات و مراجعات مردمی را بیان و مطرح می‌سازند که بر این اساس باید دقت کرد تا اولویت‌های مردم شناسایی و از احساسات دوری کرد.

امینی با بیان اینکه باید مراقب بود که در مطالبه‌گری سیاه‌نمایی نشود، افزود: اصل مطالبه‌گری خوب است اما باید مدنظر داشت که موضوعات مورد سوء‌استفاده دشمنان قرار نگیرد که در این راستا باید از سیاه‌نمایی دوری کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه در مطالبه‌گری باید حتماً آستانه تحمل را بالا برد و این به معنای محافظه‌کاری نیست بلکه لحاظ کردن اصول حرفه‌ای مطالبه‌گری است یادآور شد: مطالعه و مشاوره موضوعی است که مطالبه‌گران باید به آن دقت‌نظر داشته باشند.

امام جمعه شاهرود متذکر شد: مهمترین موضوعات شهرستان عفاف و حجاب، محیط زیست، عدالت و اشتغال است که در کنار تمام این مطالبات، یکی از مطالباتی که واقعاً باید با قدرت به آن ورود کرد مقوله آب است زیرا اگر تمام مطالبات مردم شاهرود پیگیری و حتی برطرف شود اما آب نباشد، نمی‌توان در این شهر زندگی کرد.

انتهای پیام
captcha