رضایت زائران از وضعیت زیرساخت‌های مهران
کد خبر: 4164896
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
وزیر کشور خبر داد:

رضایت زائران از وضعیت زیرساخت‌های مهران

احمد وحیدی با اشاره به حضور در بین زائران خروجی از مرز مهران گفت: زائرانی که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند، از زیرساخت‌های این مرز اعلام رضایت کردند.

بازدید وزیر کشور از زیرساخت‌های مرز مهرانبه گزارش ایکنا از ایلام، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز، سوم شهریورماه، پس از بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تلاش‌های خوبی برای آسایش و تسهیل در تردد زائران در پایانه‌ مرزی مهران انجام گرفته است و این تلاش‌ها استمرار خواهد داشت تا زائران تا کربلا و نجف، سفری ایمن، راحت و ارزان داشته باشند و زائرانی نیز که این مرز را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند، از زیرساخت‌های مهران اعلام رضایت کردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از جمله افزایش گیت‌ها و درب‌های خروج و ورود در پایانه مرزی مهران افزود: بیشترین تردد زائران از مرز مهران است و با تدابیر اتخاذ شده، هیچ زائری در مرزهای ورودی معطل نمی‌ماند و در آن‌سوی مرز هم تلاش خواهیم کرد که زائران معطل نمانند و اگر چنانچه به اتوبوس و ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیاز باشد این ناوگان تهیه و اعزام می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه پایانه برکت در مقایسه با سال گذشته متحول و سامان‌دهی شده است، گفت: پایانه برکت ۴۶ هکتار است که ۴۰ هکتار آن آسفالت شده و تجهیزات سرمایشی و آب‌سردکن نیز به‌اندازه نیاز جانمایی و نمازخانه و استراحت‌گاه در آن ایجاد شده است.

 وزیر کشور با اشاره به اینکه دو تونل در مسیر ایلام - مهران زیر بار ترافیک رفته و مسیر ایلام - مهران به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفته است، اظهار کرد: چهارخطه شدن مسیر ایلام - مهران سهولت در تردد زائران را در پی داشته است.

انتهای پیام
captcha