بازدید وزیر بهداشت از خدمات بهداشتی و درمانی مرز مهران
کد خبر: 4164898
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

بازدید وزیر بهداشت از خدمات بهداشتی و درمانی مرز مهران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز، سوم شهریورماه در سفری یک روزه در جریان آخرین خدمات ارائه‌شده بهداشتی و درمانی به زائران اربعین در مرز مهران قرار گرفت.

بازدید وزیر بهداشت از مرز مهرانبه گزارش ایکنا از ایلام، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز، سوم شهریورماه در جریان بازدید از امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه‌شده در مهران، ضمن افتتاح مرکز فوریت‌های پزشکی شهید قاسم سلیمانی مهران، از بخش‌های مختلف این مرکز نیز بازدید کرد و گفت: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و ۱۵۰ تخت، به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به برخی از امکانات این مرکز افزود: این مرکز از سالن‌های مخصوص گرمازدگی و دستگاه‌های پیشرفته از قبیل ونتیلاتور و دستگاه‌های مخصوص مانیتورینگ برخوردار است.

عین‌اللهی در خصوص سایر امکانات درمانی مستقر شده در مهران نیز گفت: کانکس‌های مختلف سرد، پایگاه‌های اورژانس، ۴۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و ۱۸ دستگاه موتورلانس از امکاناتی است که در این ایام برای خدمت به زائران اباعبدالله(ع)، فراهم شده است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: چهار بیمارستان صحرایی ارتش، بنیاد برکت و سپاه و بسیج نیز در مهران مستقر شده‌اند و تیم‌های بهداشتی نیز در تمام نقاط مهم مهران مستقر شده‌اند تا هم در هنگام ورود و هم در هنگام خروج به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha