تمهیدات لازم برای تأمین و توزیع آب زائران اربعین فراهم شده است
کد خبر: 4164936
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
معاون استاندار ایلام:

تمهیدات لازم برای تأمین و توزیع آب زائران اربعین فراهم شده است

محمدسبحان حسنی گفت: باتوجه‌ به گرمای هوا، یکی از مهم‌ترین نیازها برای زائران اربعین آب‌ خنک است که تمهیدات لازم برای تأمین و توزیع آب برای زائران فراهم شده است.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، شامگاه، ۳ شهریورماه در جلسه کمیته آب اربعین در مهران، اظهار کرد: باتوجه‌ به روند صعودی قابل‌ توجه ورود زائران اربعین حسینی به مهران، طی فردا و تا چند روز آینده، باید امکانات و خدمات‌رسانی نیز متناسب با جمعیت صورت گیرد و یکی از خدمات مهم بحث تأمین آب زائران است که تمهیدات لازم در این زمینه فراهم شده است.

وی افزود: میزان تردد در طی ۷ روز اول ماه صفر در مقایسه با سال گذشته روند افزایشی داشته به‌طوری‌که در ۷ روز اول ماه صفر در سال گذشته، ۷۵ هزار نفر تردد کردند؛ اما این میزان طی سال جاری و در هفت روز اول ماه صفر به ۱۱۰ هزار نفر رسیده است و به نسبت مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر در یک روز، تردد در مرز مهران افزایش یافته است، بنابراین براساس آمار تردد، باید برنامه‌ریزی انجام شود.

حسنی با بیان اینکه آب به‌ اندازه کافی ذخیره شده است، افزود: اولویت توزیع آب در پارکینگ اربعین، پایانه برکت و پایانه مرزی خواهد بود.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه بیشترین تردد زائران از مهران خواهد بود، باید با کار جهادی در جهت جلب رضایت این زائران تلاش مضاعف صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha