جابجایی ۶۴۷۸ زائر اربعین از لرستان به مرز مهران
کد خبر: 4165430
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

جابجایی ۶۴۷۸ زائر اربعین از لرستان به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از  ۲۷ مرداد تا چهارم شهریورماه، شش هزار و 478 زائر عتبات عالیات با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مقصد مرز مهران جابجا شدند.

مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، پنجم شهریورماه در سخنانی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از  ۲۷ مردادماه تا چهارم شهریورماه، شش هزار و ۴۷۸ زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرز مهران جابجا شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۳۱۷ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابجا شده‌اند، افزود: دو هزار و ۵۳۵ نفر از زائران با ۷۳ دستگاه اتوبوس، سه هزار و ۹۰۷ نفر نیز با ۲۳۵ دستگاه مینی‌بوس و ۳۶ زائر با ۹ دستگاه سواری کرایه به مرز مهران منتقل شده‌اند.

شیروانی اضافه کرد: در تعداد سفرهای امسال با ۳۱۷ سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۳۲ سفر بوده ۳۷ درصد افزایش و تعداد جابجایی زائرین امسال با شش هزار و ۴۷۸ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و ۱۷۹ نفر، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی لرستان با بیان اینکه طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷  مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد، تصریح کرد: در حال حاضر گشت‌های راه و ترابری به تعداد ۳۵ تیم به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های حمل و نقل مسافر و همچنین در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محورها و نحوه خدمت‌رسانی به زائران نظارت دارند.

انتهای پیام
captcha