افتتاح 15 پروژه نوسازی مدارس در سمنان
کد خبر: 4166019
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

افتتاح 15 پروژه نوسازی مدارس در سمنان

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان از افتتاح ۱۵ طرح نوسازی مدارس طی هفته دولت در سراسر استان خبر داد.

پروژه نوسازی مدارس

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان سمنان، امیرحسین قزوینیان، مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان، هشتم شهریورماه در سخنانی با اشاره به بهره‌برداری ۱۵ پروژه نوسازی مدارس در استان طی هفته دولت گفت: زیربنای این طرح‌ها مجموعاً ۱۵ هزار مترمربع برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ۳۶ کلاس درس و همچنین طرح‌های آموزشی و ورزشی بوده و مجموع اعتبارات این طرح‌ها ۷۳ میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: ۳۰ میلیارد تومان معادل ۴۲ درصد از اعتبارات این ۱۵ طرح با مشارکت خیران تأمین شده است و مابقی اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها از نوسازی مدارس تأمین شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۸۰ هزار متر‌مربع آسفالت در مدارس استان نیز در یک سال اخیر اجرا شده است، اظهار کرد: تا ابتدای مهرماه سال جاری دانش‌آموزان از این فضاهای ورزشی و آموزشی نام برده، استفاده خواهند کرد.

به گفته وی در شش ماهه اول سال جاری تعهد تحویل ۲۶ کلاس درس بر عهده نوسازی مدارس استان سمنان بود که خوشبختانه این اقدام عملی شد و در شش ماهه دوم سال جاری نیز ۷۴ کلاس درس باید از سوی نوسازی مدارس استان تحویل آموزش و پرورش شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با تأکید بر اینکه برای ساخت این تعداد کلاس درس ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تعداد کل طرح‌های قابل تحویل نوسازی مدارس استان سمنان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha