۲ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در سرخه برپا می‌شود
کد خبر: 4167586
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

۲ پایگاه «شور عاطفه‌ها» در سرخه برپا می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 2 پایگاه شور عاطفه‌ها برای جمع‌آوری و اهدای کمک به 215 دانش‌آموز نیازمند در شهر سرخه دایر می‌شود.

«شور عاطفه‌ها»

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رضا یعقوبی، رئیس این نهاد در شهرستان سرخه امروز 17 شهریور اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته کمیته امداد نسبت به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی با عنوان شور عاطفه‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۲ پایگاه شور عاطفه‌ها از تاریخ ۲۴ شهریورماه در میدان بهشتی و حسینیه شهدای این شهر با همکاری آموزش و پرورش سرخه در این شهر برپا می‌شود متذکر شد: این پایگاه‌ها تا ۳۱ شهریورماه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی دایر است.

یعقوبی ادامه داد: هدف از برپایی شور عاطفه‌ها حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی جهت تأمین کمک هزینه تحصیلی و آموزشی و تهیه لوازم‌التحریر، کیف و کفش و ارائه تسهیلات آموزشی است.

به گفته وی؛ کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه ۲۱۵ دانش‌آموز و ۱۵ دانشجو را زیرپوشش خود دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یادآور شد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه الکترونیک نیکوکاری به آدرس nikookari-smn.ir و دستگاه پوز موجود در پایگاه‌ها و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۳۲ پرداخت کنند و کمک‌های غیرنقدی را نیز به دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های شور عاطفه‌ها تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha