رفع نیازها و توسعه پایدار مناطق کم برخوردار در اولویت‌ قرارگاه محرومیت‌زدایی است
کد خبر: 4167836
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

رفع نیازها و توسعه پایدار مناطق کم برخوردار در اولویت‌ قرارگاه محرومیت‌زدایی است

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی و تلاش جمعی برای محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار استان، گفت: رسیدگی مسائل و رفع نیازهای نقاط کمتربرخوردار استان در شهرستان‌های رودبار، شفت، تالش، رودسر و سیاهکل ازاولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی استانداری، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز، 18 شهریورماه در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان که در راستای اجرای مصوبات سفر اخیر وی و دیگر اعضای این قرارگاه به مناطق کوهستانی دهستان شوئیل رودسر برگزار شد، اظهار کرد: محرومیت‌دایی و توسعه مناطق کمتربرخوردار خواسته و اراده قوی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است و رئیس محترم جمهوری بر استمرار کار جهادی و توسعه پایدار در این مناطق تأکید دارد.

وی رسیدگی مسائل و رفع نیازهای نقاط کمتربرخوردار استان همچون در شهرستان‌های رودبار، شفت، تالش، رودسر و سیاهکل را از اولویت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: نتایج سفرهای مسئولان به نقاط مختلف شهرستان‌های گیلان از جمله مناطق دور دست و کمتر برخوردار باید در زمان معین برای مردم ولایتمدار که مستحق بهترین خدمات هستند، بصورت عملیاتی جهادی، ملموس باشد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی و تلاش جمعی برای رفع محرومیت‌های استان به ویژه در حوزه‌های زیرساختی گفت: سپاه پاسداران در کنار دولت انقلابی آمادگی کامل برای رفع محرومیت‌های استان را دارد و لازم است در اجرای این مهم تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و بخشداران تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: در اجرای مباحث زیرساختی همچون زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، بازنگری و اجرای طرح هادی در مناطق محروم، خارج از طرح با تعامل و هم‌افزایی در چهارچوب قوانین، بدون ترک تشریفات این کار انجام شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر رفع مشکلات آب آشامیدنی، راه آسفالت روستایی، گاز رسانی، برق رسانی، جاده سازی و همچنین مباحث ارتباطی تأکید و بیان کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بویژه در قرارگاه محرومیت‌زدایی هدف خدمت به مردمی است که بسیار خوب هستند و همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند از این رو بیانی از سوی مسئولی که بگوید نمی‌توانیم، نداریم.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به برای خدمت به مناطق محروم با شهدا عهد بسته‌ایم، گفت: مردم مناطق کمتر برخوردار استان الحق مستحق دریافت و ارائه خدمات زیرساختی هستند و اهتمام مسئولان دولت در استان در کنار مردم و برای حل مشکلات‌شان، باعث خوشحالی شان است. سپاه پاسداران در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی و همچنین بهره مندی از بسیج سازندگی و دیگر امکانات در کنار دولت آمادگی کامل برای تسریع درروند  اجرای پروژه‌های زیرساختی را دارد.

انتهای پیام
captcha