امنیت یکی از مؤلفه‌های اصلی رشد اقتصادی است
کد خبر: 4167905
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
استاندار سمنان:

امنیت یکی از مؤلفه‌های اصلی رشد اقتصادی است

استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت یکی از مؤلفه‌های اولیه و اصلی سرمایه‌گذاری و تحقق رشد اقتصادی است، گفت: بازگشت به چرخه تولید ۱۲۷ واحد تولیدی راکد و ایجاد حدود ۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان به واسطه حمایت‌های دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های اجرایی محقق شد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار  سمنان، عصر روز گذشته، ۱۸ شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه دادستان مرکز استان برخورداری از نعمت ولایت و پشتیبانی، همراهی و حمایت مردم را دو عامل اصلی در خصوص تحقق امنیت پایدار برشمرد.

وی با بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب سابق مرکز استان، انسانی متواضع و اخلاق مدار بوده یادآور شد: وی بیشترین حضور در جلسات بخصوص جلسات احیا واحدهای راکد استان داشته که از زحمات ایشان تقدیر می‌کنم.

استاندار سمنان ادامه داد: امنیت پایدار امروز را مدیون شهدا، حمایت مردم و وحدت و انسجام بین ارکان امنیتی هستیم و بر همین اساس امنیت یکی از مؤلفه‌های اولیه و اصلی سرمایه‌گذاری و تحقق رشد اقتصادی است.

به گفته هاشمی بازگشت به چرخه تولید بالغ بر ۱۲۷ واحد تولیدی راکد و ایجاد حدود ۳ هزار فرصت شغلی جدید در استان به واسطه حمایت‌های دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های اجرایی محقق شد.

وی یادآور شد: جمع‌آوری معتادان‌ متجاهر از سطح شهرهای استان از دیگر اقداماتی بود که در راستای تحقق امنیت پایدار در سطح استان در دستور کار قرار گرفته و به خوبی به سرانجام رسید.

هاشمی در پایان تصریح کرد: استان سمنان به واسطه وجود امنیت پایدار، امروز در حوزه‌های اشتغال، امنیت، فعال کردن واحدهای راکد و ... سرآمد کشور است.

انتهای پیام
captcha