بهره‌مندی بیش از 8 هزار زائر اربعین از خدمات بسیج جامعه پزشکی البرز
کد خبر: 4168194
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

بهره‌مندی بیش از 8 هزار زائر اربعین از خدمات بسیج جامعه پزشکی البرز

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی هشت هزار و ۴۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی در کشور عراق و مسیر پیاده‌روی از خدمات پزشکی بسیجیان بهره‌مند شدند.

بسیج جامعه پزشکی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی البرز، علی جمال‌محمدی، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی کمیته بهداشت و درمان اربعین استان بسیج جامعه پزشکی البرز در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی با ترکیب بیش از ۵۴۰ نفر از فعالان حوزه سلامت متشکل از پزشکان متخصص در رشته‌های جراحی عمومی، اطفال، ‌داخلی، عفونی و ارتوپدی و همچنین پزشکان عمومی، داروساز، دندانپزشک و پرستار شرکت کردند.

وی افزود: همچنین کارشناسان بهداشت و تغذیه و سایر گروه‌های پیراپزشکی نیز در کل در قالب چهار موکب اصلی از تاریخ ۲۷ مردادماه تا روز ۱۷ شهریورماه جاری در موکب مرز مهران و موکب عاشقان ولایت شهر کربلا مستقر شدند.

جمال‌محمدی بیان کرد: در مرز مهران پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک دستگاه بالگرد امداد از البرز به همراه بیش از ۴۵ نفر از کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر شده بودند و به‌صورت همزمان ۱۵ نفر از پزشکان و پرستاران نیز به بیمارستان ایلام خدمات پایدار ارائه کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز اظهار کرد: برای این چند روز ایام اربعین حسینی بیش از چهار میلیارد ریال منابع دارویی و مصارف پزشکی از طریق کمک‌های خیرین و شرکت‌های دارویی و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی البرز و سایر سازمان‌ها و نهادهای سلامت محور تأمین و به این مناطق ارسال شد.

انتهای پیام
captcha