برگزاری دوره آموزشی تخصصی فیلمسازی ویژه دانشجومعلمان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4169054
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

برگزاری دوره آموزشی تخصصی فیلمسازی ویژه دانشجومعلمان خراسان‌جنوبی

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش فیلمسازی «از ایده تا اجرا » ویژه دانشجومعلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریورماه جاری در بیرجند برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی، روز گذشته، ۲۳ شهریورماه، از برگزاری دوره تخصصی آموزش فیلمسازی «از ایده تا اجرا» ویژه دانشجو معلمان از ۲۵ تا ۲۹ شهریور ماه جاری در بیرجند خبر داد و گفت: این دوره فیلمسازی مخصوص دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور است که آموزش و مقدمه ای برای برگزاری جشنواره اصلی در آذرماه امسال خواهد بود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی بیان کرد: ۶۶ دانشجو شامل ۳۵ برادر و ۳۱ خواهر و ۲۷ استاد شامل ۱۷ برادر و ۱۰ خواهر در این دوره شرکت خواهند کرد.

اکبری مطلق با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان این دوره، آشنایی قبلی با فیلمسازی دارند و با شرکت در این دوره، آموزش‌های تخصصی تری را فرا خواهند گرفت. شرکت کنندگان در این دوره، آثار خود از جمله فیلم کوتاه، محتوا، تبلیغ و... را برای جشنواره پایانی که در آذرماه برگزار می‌شود آماده خواهند کرد.

اکبری مطلق یادآور شد: در بین افراد شرکت‌کننده، ۶ نفر هم از استان ما هستند که تقریباً دو برابر سهمیه سایر استان‌ها است. این دوره قبلاً هم دوبار برگزار شده و حالا قرار است سومین دوره آموزشی آن، برای اولین بار در خراسان جنوبی و پردیس امام سجاد(ع) بیرجند برگزار شود.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی در خصوص هدف از برگزاری این دوره نیز گفت: با توجه به اینکه فضای آموزشی به سمت استفاده از فضای مجازی پیش رفته است، شاهد این هستیم که آموزش از طریق تصویر و فیلم، بسیار موثرتر از متن و محتوا است و بهتر می تواند قالب را القا کند. دانشجو معلمان در این دوره شرکت می‌کنند تا به روش های جدید آموزشی از طریق فیلم و کلیپ مجهز شوند و آموزش‌های موثرتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha