افزایش تعداد دفاتر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تا 20 هزار مدرسه
کد خبر: 4169363
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

افزایش تعداد دفاتر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تا 20 هزار مدرسه

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در حال حاضر دفاتر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در 15 هزار مدرسه برقرار است و پیش‌بینی می‌کنیم برای سال تحصیلی 1402-1403 به 20 هزار مدرسه دست پیدا کنیم.

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با ایکنا در رابطه با گسترش فعالیت‌های اتحادیه در مدارس و علت کمتر شناخته شدن این انجمن در مدارس بیان کرد: بخش از این موضوع به عدم شناخت و آگاهی دست‌اندرکاران آموزش و پرورش بازمی‌گردد؛ با رایزنی‌ها و روحیه خوبی که از وزیر محترم آموزش و پرورش مشاهده کردیم، امسال برای مجموعه انجمن‌های اسلامی سال متفاوتی خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر دفاتر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در 15 هزار مدرسه برقرار است و پیش‌بینی می‌کنیم برای سال تحصیلی 1402-1403 به 20 هزار مدرسه دست پیدا کنیم و این دفاتر فعال شوند. فعالیت دفاتر انجمن‌های اسلامی نیازمند این است که بخشی از رده‌های ستادی آموزش و پرورش شناخت خود را نسبت به تشکل‌ها و انجمن اسلامی دقیق‌تر کنند.

تاریخی افزود: ما نیز در انجمن اسلامی باید بتوانیم با ارائه سبدهای برنامه‌های متنوع و بسته‌های تبلیغی و ترویجی، آشنایی بهتر و بیشتری را برای مدارس ایجاد کنیم. امسال با طرح «انسجام» در ماه مهر و آبان، تلاش می‌کنیم تا این گستردگی و تکثیر را در مدارس انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha