اختصاص تسهیلات به فعالان قرآنی همدان
کد خبر: 4169882
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

اختصاص تسهیلات به فعالان قرآنی همدان

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 11 نفر از مدیران و فعالان قرآنی شهر همدان موفق به دریافت تسهیلات شده‌ا‌ند که مبلغی بالغ بر 11 میلیارد ریال است.

مقصود قاسمی رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدانمقصود قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در واحد قرآن و عترت این اداره در راستای حمایت از مؤسسات و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تسهیلاتی برای مؤسسات قرآنی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این تسهیلات قرض‌الحسنه و با سود 4 درصد ویژه مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی تحت پوشش این اداره در نظر گرفته شده که 9 نفر از مربیان در قالب مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند، در این زمینه افرادی که درخواست وام داده و شرایط لازم را داشتند موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

قاسمی بیان کرد: از این تعداد 4 نفر موفق به دریافت وام یک میلیارد ریالی و 5 نفر دیگر هم در شرف دریافت تسهیلات هستند، هم‌چنین 2 نفر دیگر نیز از مزایای تسهیلات وام تبصره 16 بهره‌مند شدند.

وی در پایان گفت: در مجموع تعداد 11 نفر از مدیران و فعالان قرآنی شهر همدان موفق به دریافت تسهیلات شده ‌اند که مبلغی بالغ بر 11 میلیارد ریال است.

انتهای پیام
captcha