اجلاسیه شهدای سرخه برگزار می‌شود
کد خبر: 4172965
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
امروز

اجلاسیه شهدای سرخه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه سومین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان در سرخه برگزار می‌شود، گفت: این اجلاسیه‌ها، پیش کنگره سه هزار شهید استان سمنان است که در بهار سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان، شب گذشته، 11 مهر با بیان اینکه سومین اجلاسیه شهرستانی شهدای استان سمنان بعد از میامی و گرمسار، در سرخه برگزار می‌شود، گفت: این اجلاسیه‌ها، پیش کنگره سه هزار شهید استان سمنان استد که در بهار سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجلاسیه شهدای سرخه دوازدهم مهرماه آغاز به کار می‌کند که در این راستا این اجلاسیه با حضور مردم سرخه تا چهاردهم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه گلزار شهدای سرخه و محوطه بیرونی آن میزبان اجلاسیه شهدای سرخه خواهد بود، متذکر شد: برپایی نمایشگاه ادوات نظامی و اقتدار دفاعی ایران، از دیگر بخش‌های این اجلاسیه است.

دامغانی با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی و بصیرتی در حوزه زنان و دفاع مقدس و کودکان نیز در این اجلاسیه برپا می‌شود، متذکر شد: اجرای نمایش میدانی و بازخوانی عملیات دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجلاسیه شهدای سرخه است.

انتهای پیام
captcha