فراگیری قرآن موجب تعالی جنبه‌های تربیتی نوجوانان می‌شود
کد خبر: 4173650
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
امام جمعه بندرگز:

فراگیری قرآن موجب تعالی جنبه‌های تربیتی نوجوانان می‌شود

امام جمعه بندرگز فراگیری قرآن را موجب تعالی جنبه‌های تربیتی نوجوانان دانست و گفت: درس‌های قرآنی در تربيت دينی نوجوانان نقش سازنده و تأثیرگذاری دارد، لذا بايد به آموزش‌های قرآنی در خانه و مدرسه نگاه ويژه داشت و در آموزش قرآن و مباحث دينی بايد بين مدرسه و مسجد محل رابطه ايجاد كرد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم هفتگی قرآن با عنوان هر مسجد، یک پایگاه قرآنی؛ با حضور امام جمعه بندرگز و جمعی از جوانان فعال قرآنی امروز، ۱۵ مهرماه در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه بندرگز ضمن تفسیر و تدبر آیاتی چند از کلام‌الله مجید در جمع نوجوانان گفت: درس‌های قرآنی در تربيت دينی نوجوانان نقش سازنده و تأثیرگذاری دارد، لذا بايد به آموزش‌های قرآنی در خانه و مدرسه نگاه ويژه داشت و در آموزش قرآن و مباحث دينی بايد بين مدرسه و مسجد محل رابطه ايجاد كرد.

امام جمعه بندرگز با بیان اینکه قرآن پناهگاه خوبی برای موفقیت در کار و تحصیل بوده که راه نجات پناه به قرآن است، افزود: دانش آموزان با تکیه بر تعالیم الهی، آموزه‌های اسلام و تلاش و مجاهدت خود آینده ساز کشور خواهند شد.

حجت‌الاسلام شهابی تصریح کرد: کتاب قرآن به عنوان کتاب هدایتگر در کنار سایر دروس دانش آموزان به صورت جدی تدریس و تفسیر شود زیرا قرآن نقش محوری در جامعه دارد و حتی دشمنان ما آن را مورد هجمه قرار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha