برپایی نمایشگاه خوشنویسی در مجتمع شهید آوینی همدان
کد خبر: 4175345
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در مجتمع شهید آوینی همدان

نمایشگاه آثار برجسته هنرمندان خوشنویس همدان با عنوان «مهر ماندگار» در گالری استاد زنگنه مجتمع شهید آوینی همدان به‌مناسبت هفته خوشنویسی تا ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برپا شد.

نمایشگاه خوشنویسیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اکسپو و نمایشگاه آثار برجسته هنرمندان خوشنویس همدان با عنوان «مهر ماندگار» به‌مناسبت هفته خوشنویسی روز گذشته، 22 مهرماه در گالری استاد زنگنه مجتمع شهید آوینی همدان افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است. 

خسرو نجومی، رئیس انجمن خوشنویسان همدان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: سطح آثار ارائه شده در این نمایشگاه از نمایشگاه‌های قبل بسیار بالاتر است و شرایط فروش آثار برای علاقه‌مندان نیز مهیا شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت و نقش استفاده از آثار اصیل هنری در مکان‌های مختلف اداری و شخصی اظهار کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز، آثار هنرمندان را خریداری کنند و از این طریق هم حمایتی از هنرمندان به عمل آید و هم این آثار ارزشمند زینت‌بخش مکان‌های اداری و شخصی شود.

انتهای پیام
captcha